Συντάκτης: nickan

  • ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

    Συλλόγου Διοικητικού Προσωπικού Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών

    Ο Σύλλογος Διοικητικού Προσωπικού της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών εκφράζει την έντονη ανησυχία του για μια σειρά από ζητήματα που επηρεάζουν τη λειτουργία του Ιδρύματος και το εργασιακό περιβάλλον των εργαζομένων. Τα φαινόμενα που καταγράφονται το τελευταίο διάστημα δημιουργούν ένα κλίμα ανασφάλειας, αποδιοργάνωσης και επαγγελματικής απαξίωσης, το οποίο επισημαίνεται συνεχώς από πολλά μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας, χωρίς μέχρι στιγμής να έχει υπάρξει ουσιαστική ανταπόκριση από τη Διοίκηση. Περισσότερα στο ακόλουθο pdf

  • Αναγκαιότητα Άμεσων Μέτρων για την Επίλυση Σοβαρών Προβλημάτων στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών (ΑΣΚΤ)

    Σημ. ανακοινοποίηση στο ορθό, περιεχομένου της ανακοίνωσης με αρ. πρωτ. 37/23-9-2025

    Ο Σύλλογος Διοικητικών Υπαλλήλων της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών, αφουγκραζόμενος τις απόψεις των μελών του, μετά και την τελευταία του γεν. συνέλευση στις 25/9/2025, συνεχίζει να εκφράζει τη βαθιά ανησυχία του για τη διαρκώς επιδεινούμενη κατάσταση που επικρατεί στο Ίδρυμα. Λίγο πριν την έναρξη της νέας Ακαδημαϊκής Χρονιάς, η Σχολή αντιμετωπίζει κρίσιμα λειτουργικά προβλήματα που επηρεάζουν το σύνολο της Ακαδημαϊκής Κοινότητας, γεγονός που καθιστά δύσκολη τη διασφάλιση μιας ομαλής και βιώσιμης καθημερινότητας. Σε επίπεδο διοίκησης διαπιστώνονται παρατεταμένες δυσλειτουργίες, οι οποίες προκλήθηκαν κυρίως από την υποστελέχωση των υπηρεσιών, λόγω αποσπάσεων και μετατάξεων διοικητικών υπαλλήλων την τελευταία διετία. Οι συνεχείς μετακινήσεις και οι αναθέσεις παράλληλων καθηκόντων δυσχεραίνουν την ήδη δύσκολη κατάσταση που επικρατεί. Τα θέματα αυτά έχουν απασχολήσει και στο παρελθόν τον Σύλλογο Διοικητικού Προσωπικού, έχουν τεθεί προς συζήτηση και προβληματισμό και έχουν επισημανθεί επανειλημμένα από τους λοιπούς συλλόγους της Σχολής (ΔΕΠ, ΕΔΙΠ και Φοιτητών). Συγκεκριμένα:

    1. Η καθυστέρηση της έναρξης λειτουργίας του εστιατορίου δημιούργησε σοβαρές δυσκολίες, τόσο οικονομικές όσο και πρακτικές στους φοιτητές και το προσωπικό.
    2. Ο περιορισμένος αριθμός προσωπικού καθαριότητας δυσχεραίνει την αποτελεσματική διαχείριση της υγιεινής στους χώρους του ιδρύματος
    3. Η έλλειψη φύλαξης έχει ως συνέπεια να αφήνει εκτεθειμένους φοιτητές, εργαζόμενους και εγκαταστάσεις. Το καθημερινό πρόωρο κλείσιμο της σχολής είναι προφανές ότι επηρεάζει αρνητικά τη συνολική λειτουργία και ασφάλειά της.
    4. Η Μονάδα Εσωτερικού Ελέγχου, που αποτελεί εισηγητικό ρόλο για όλα τα παραπάνω κρίσιμα ζητήματα έχει συσταθεί από τις
      31/12/2022 με το ΦΕΚ αριθ. 7018. Σήμερα παραμένει ανενεργή ως οργανική μονάδα. Ο ρόλος της καθιστά αναγκαία την ενεργοποίησή της.
    5. Το πρόβλημα Επικοινωνίας & Προσβασιμότητας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει αναδειχτεί μέσω επιστολών προς τη διοίκηση, όπου ο Σύλλογος αιτείται την επανεξέταση του περιορισμού χρήσης των ιδρυματικών mailing lists, ώστε να διασφαλίζεται η απρόσκοπτη θεσμική επικοινωνία για τα μέλη του, ειδικά για κρίσιμα υπηρεσιακά, συνδικαλιστικά και εργασιακά ζητήματα. Η από 2/6/2025 απενεργοποίηση των ιδρυματικών λογαριασμών Αποσπασμένων Υπαλλήλων δημιουργεί σοβαρά εμπόδια στην πρόσβαση σε κρίσιμες πληροφορίες και στην ομαλή λειτουργία των υπηρεσιών.
    6. Μέλος του Διοικητικού Προσωπικού της σχολής μας διαμαρτύρεται έντονα για την αδικαιολόγητη άρνηση χορήγησης ειδικής άδειας από τις πρυτανικές αρχές, την οποία νομίμως δικαιούται. Ο Σύλλογος Διοικητικών Υπαλλήλων της ΑΣΚΤ καλεί τη Διοίκηση να δώσει άμεσες και ουσιαστικές λύσεις στα σοβαρά λειτουργικά προβλήματα και να προχωρήσει σε ουσιαστικό διάλογο για την αποκατάσταση της ομαλής λειτουργίας του Ιδρύματος και τη διαφύλαξη της ακαδημαϊκής και διοικητικής του αξιοπρέπειας. Ο Σύλλογος παραμένει στη διάθεση της Διοίκησης για συνεργασία και διάλογο ενώ ταυτόχρονα στέκεται αρωγός και δίπλα σε όλους τους διοικητικούς υπαλλήλους, διατηρώντας τη δυνατότητα δυναμικής διεκδίκησης αν αυτό απαιτηθεί.
      Με εκτίμηση,
      Το Δ.Σ. του Συλλόγου Διοικητικού Προσωπικού ΑΣΚΤ.
      Ελεάνα Παθιακάκη
      Νίκη Ζερβού
      Γεώργιος Ναούμ
      Νίκος Καναβός
      Άλκηστη-Ζωή Γεωργίου
  • Συνεδρίαση γενικής συνέλευσης του συλλόγου μας 25-9-2025

    Η συνεδρίαση της τακτικής γενικής συνέλευσης του συλλόγου μας προγραμματίστηκε για τις 25/9/2025, και ώρα 13:00, στην αίθουσα Πρεβελάκη, Πατησίων 42. Θα αποσταλεί και σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης. Παρακαλούμε για την έγκαιρη προσέλευση σας.

  • Αίτημα Συλλόγου Διοικητικού Προσωπικού για τις λίστες επικοινωνίας και τους ηλ. λογαριασμούς για τα αποσπασμένα μέλη του

    ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ
    ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
    ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ
    ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
    http://syllogos.asfa.gr/
    empsyllogos@asfa.gr
    Αθήνα, 15/9/2025
    Αρ. Πρωτ.: 33
    Θέμα: Αίτημα Συλλόγου Διοικητικού Προσωπικού για τη διατήρηση επικοινωνίας με τα μέλη του
    Αξιότιμη κα Πρύτανι,
    Ο Σύλλογος Διοικητικού Προσωπικού επιθυμεί να θέσει υπόψη σας τα παρακάτω ζητήματα, τα
    οποία αφορούν την ομαλή και θεσμικά κατοχυρωμένη επικοινωνία με τα μέλη του:

    1. Περιορισμός χρήσης των mailing lists
      Αναγνωρίζουμε την ανάγκη τήρησης του ακαδημαϊκού πλαισίου στη χρήση των εργαλείων
      επικοινωνίας. Ωστόσο, ο απόλυτος περιορισμός της πρόσβασης στερεί από τον Σύλλογο τη
      δυνατότητα θεσμικής και άμεσης ενημέρωσης των μελών του, γεγονός που δυσχεραίνει τη
      λειτουργία μας, ιδίως σε ζητήματα που σχετίζονται με εργασιακά, συνδικαλιστικά και διοικητικά
      θέματα. Για τον λόγο αυτό, αιτούμαστε την επανεξέταση της σχετικής απόφασης, με στόχο τη
      χορήγηση εξαίρεσης στον Σύλλογό μας, στο πλαίσιο του θεσμικού ρόλου που επιτελούμε ως
      εκπρόσωποι του διοικητικού προσωπικού.
    2. Απενεργοποίηση ιδρυματικών λογαριασμών αποσπασμένων υπαλλήλων
      Σε συνέχεια της επιστολής μας με αριθμό πρωτοκόλλου 30/1-7-2025, με την οποία αιτηθήκαμε τη
      διατήρηση ενεργών ιδρυματικών λογαριασμών των υπαλλήλων που έχουν αποσπαστεί σε άλλους
      φορείς ή υπηρεσίες, επανερχόμαστε στο αίτημά μας. Η απενεργοποίηση των λογαριασμών, που
      ξεκίνησε την 2-6-2025 και εξακολουθεί έως σήμερα, δημιουργεί σημαντικές δυσκολίες τόσο στη
      διατήρηση της επικοινωνίας όσο και στην πρόσβαση σε κρίσιμες πληροφορίες που αφορούν το
      Ίδρυμα. Παράλληλα, περιορίζει τη δυνατότητα αξιοποίησης υπηρεσιών και πόρων του Ιδρύματος
      από υπαλλήλους που, αν και αποσπασμένοι, εξακολουθούν να διατηρούν εργασιακή ή διοικητική
      συνάφεια με αυτό. Ως εκ τούτου, αιτούμαστε την επανενεργοποίηση των λογαριασμών,
      προκειμένου να διασφαλιστεί η αδιάλειπτη ροή πληροφοριών προς και από το Ίδρυμα.
      Παραμένουμε στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνιση ή συνεργασία,
      με εκτίμηση,
      To Δ.Σ. του Συλλόγου Διοικητικού Προσωπικού ΑΣΚΤ
  • Θέματα και προβληματισμοί του Συλλόγου Διοικητικού Προσωπικού ΑΣΚΤ

    ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ
    ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
    ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ
    ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
    http://syllogos.asfa.gr/
    empsyllogos@asfa.gr
    Αθήνα, 1/7/2025
    Αρ. Πρωτ.: 30
    Προς: Αξιότιμη πρύτανη ΑΣΚΤ κ. Χατζησάββα Ερατώ
    Με την παρούσα επιστολή, ο Σύλλογος Διοικητικού Προσωπικού της Ανωτάτης Σχολής
    Καλών Τεχνών, φτάνοντας στο τέλος της θητείας του, αισθάνεται την ανάγκη να εκφράσει
    την έντονη ανησυχία του αναφορικά με κρίσιμα ζητήματα που επηρεάζουν τη στελέχωση,
    τη λειτουργικότητα και τη συνολική βιωσιμότητα των διοικητικών υπηρεσιών της Σχολής.
    Αναγνωρίζοντας τον θεσμικό ρόλο και την ευθύνη της Πρυτανικής Αρχής στη διασφάλιση
    της εύρυθμης και αποτελεσματικής λειτουργίας της Σχολής, θεωρούμε καθήκον μας να
    θέσουμε υπόψη σας τα ακόλουθα θέματα που χρήζουν άμεσης προσοχής και
    αντιμετώπισης:
    Θέμα 1ο: Διατήρηση ιδρυματικών λογαριασμών αποσπασμένων υπαλλήλων
    Αιτούμαστε την διατήρηση ενεργών ιδρυματικών λογαριασμών των υπαλλήλων που
    έχουν αποσπαστεί σε άλλους φορείς ή υπηρεσίες. Η απενεργοποίηση των λογαριασμών
    αυτών δημιουργεί δυσκολίες στη διατήρηση της επικοινωνίας και της πρόσβασής τους σε
    κρίσιμες πληροφορίες που αφορούν στο Ίδρυμα και περιορίζει τη δυνατότητα
    αξιοποίησης των υπηρεσιών και πόρων από στελέχη που, αν και αποσπασμένα,
    συνεχίζουν να έχουν εργασιακή ή διοικητική συνάφεια με το Ίδρυμα. Ζητούμε την
    επανενεργοποίηση των ιδρυματικών λογαριασμών των αποσπασμένων υπαλλήλων,
    προκειμένου να διασφαλίζεται η αδιάλειπτη ροή πληροφοριών προς και από το Ίδρυμα.
    Θέμα 2ο: Επιστολές που δεν έχουν απαντηθεί
    Θεωρούμε ιδιαίτερα σημαντικό το ζήτημα των παρακάτω εκκρεμών επιστολών και
    αιτημάτων που παρέμειναν χωρίς απάντηση. Αντιλαμβανόμαστε το φόρτο εργασίας σας,
    ωστόσο αναμένουμε τις απαντήσεις σας σε εύλογο χρόνο :
    Α. Δημόσια διαβούλευση – Νομοσχέδιο Ιδιωτικών ΑΕΙ. Παρά την πρόσκληση για
    συμμετοχή (16/2/2024), δεν υπήρξε καμία ανταπόκριση ή τοποθέτηση της Διοίκησης. (αρ.
    πρωτ. 19/16.2.2024)
    Β. Αιτήματα αδειών (θερινών & εορταστικών). Επανειλημμένα αιτήματα για καλοκαιρινές
    άδειες 2024, τις ημέρες 12–16/8/2024, καθώς και για τις άδειες Χριστουγέννων 2024,
    παρέμειναν αναπάντητα, παρότι υπήρξε σχετική απόφαση του Συμβουλίου Διοίκησης.
    (αρ. Πρωτ. 4143/15.7.2024, 59/26.7.2024, 86/9.12.2024 & email 18.12.2024)
    Γ. Αιφνιδιαστικό κλείσιμο Σχολής (26/2–4/3/2025). Η απόφαση λήφθηκε μονομερώς,
    χωρίς ενημέρωση ή τεκμηρίωση, προκαλώντας δυσλειτουργίες και αντιδράσεις από μέλη
    της πανεπιστημιακής κοινότητας.
    Δ. Αίτημα για δωρεάν σίτιση. Το αίτημά μας για ένταξη του Διοικητικού Προσωπικού στο
    καθεστώς δωρεάν σίτισης δεν έχει απαντηθεί. (αρ. Πρωτ. 22/5.5.2025)
    Θέμα 3ο: Σχετικά με λάθος κρατήσεις ΕΦΚΑ Διοικητικών Υπαλλήλων
    Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι για την πλειοψηφία των διοικητικών υπαλλήλων, το
    ζήτημα των κρατήσεων υπέρ ΕΦΚΑ έχει ήδη επιλυθεί, μετά από συνεργασία με νομικό
    σύμβουλο, τον οποίο επέλεξε το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου και ο οποίος
    πληρώθηκε από το ταμείο του Συλλόγου. Η συνεργασία αυτή πραγματοποιήθηκε σε
    συνεννόηση με το Τμήμα Μισθοδοσίας, προκειμένου να διευθετηθούν οι σχετικές
    εκκρεμότητες. Σε κάθε περίπτωση, επιθυμούμε να παραμείνουμε σε επικοινωνία με την
    Εταιρεία που έχει αναλάβει την επίλυση θεμάτων που αφορούν τα συνταξιοδοτικά και
    μισθολογικά ζητήματα για το σύνολο των εργαζομένων, εφόσον περιλαμβάνονται σε αυτά
    και ονόματα διοικητικών υπαλλήλων.
    Θέμα 4ο: Προγραμματισμός αδειών
    Θα εξυπηρετούσε τον προγραμματισμό των αδειών των υπαλλήλων αν γνωρίζαμε
    έγκαιρα για ποιο διάστημα θα είναι κλειστή η Σχολή τον Αύγουστο και αν θα δοθούν
    κλιμάκια στους υπαλλήλους.
    Θέμα 5ο : Αίτημα για ενημέρωση και αποστολή Σχεδίου Οργανογράμματος
    Θα θέλαμε να σας ζητήσουμε να μας αποστείλετε το σχέδιο του οργανογράμματος που
    έχει συνταχθεί από την ομάδα, προκειμένου να εξετάσουμε αν συμφωνεί με τις
    στρατηγικές και οργανωτικές μας ανάγκες. Επιπλέον, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε
    σχετικά με το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης της διαδικασίας έγκρισης του
    οργανογράμματος και τυχόν επόμενα βήματα που απαιτούνται, προκειμένου να
    διασφαλιστεί η έγκαιρη εφαρμογή του.
    Θέμα 6ο : Αποχώρηση μόνιμου προσωπικού
    Θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι μας προβληματίζει η συνεχής αποχώρηση μόνιμου
    διοικητικού προσωπικού της ΑΣΚΤ, καθώς και η αυξανόμενη τάση των ήδη
    αποσπασμένων υπαλλήλων να μετατάσσονται μόνιμα στους φορείς υποδοχής ή σε
    άλλους οργανισμούς. Το φαινόμενο αυτό δημιουργεί διαρκώς εντεινόμενα προβλήματα
    στη λειτουργία των τμημάτων. Ως αποτέλεσμα, οι διοικητικές υπηρεσίες της Σχολής
    καλούνται να ανταποκριθούν στις ανάγκες τους κυρίως μέσω συνεργασίας με ανάδοχες
    εταιρείες, εξωτερικούς συνεργάτες ή αποσπασμένους υπαλλήλους με βραχεία χρονική
    διάρκεια απασχόλησης και με ανάθεση παράλληλων καθηκόντων. Η συνεργασία σας και η
    έγκαιρη ενημέρωση σχετικά με τα παραπάνω θέματα είναι εξαιρετικά σημαντική και θα
    βοηθούσε στην βελτίωση της απόδοσης του συνόλου των υπαλλήλων της Σχολής.
    Εκτιμούμε πως η έγκαιρη ανταπόκριση στα ανωτέρω θα συντελέσει στην αποκατάσταση
    της εμπιστοσύνης και της εύρυθμης συνεργασίας μεταξύ Διοίκησης και εργαζομένων της
    Σχολής μας. Είμαστε πάντα στη διάθεσή σας για οποιονδήποτε διάλογο. Σας ευχόμαστε
    ένα καλό και δημιουργικό καλοκαίρι.
    Τα μέλη του Δ.Σ. του Συλλόγου Διοικητικού Προσωπικού ΑΣΚΤ
    Παθιακάκη Ελεάνα
    Ζερβού Νίκη
    Καναβός Νικόλαος
    Γεωργίου Άλκηστη-Ζωή
    Ναούμ Γεώργιος

  • Καλή Μεγάλη Εβδομάδα, Καλή Ανάσταση

    Ο Σύλλογος Διοικητικού Προσωπικού της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών, σας εύχεται καλή Μεγάλη Εβδομάδα, καλή Ανάσταση, με υγεία και χαρά για εσάς και τα αγαπημένα σας πρόσωπα.

  • Τέμπη-Πανελλαδικές Συγκεντρώσεις, 28-2-2025

    O Σύλλογος Διοικητικού Προσωπικού ΑΣΚΤ, ανταποκρινόμενος στο κάλεσμα της ΟΔΠΤΕ και της ΑΔΕΔΥ, συντονισμένος με τους Συλλόγους ΔΕΠ και ΕΔΙΠ της Σχολής, έδωσε δυναμικό παρών στη Συγκέντρωση της Αθήνας. Μεγάλος αριθμός συναδέλφων και φίλων, συγκεντρωθήκαμε μπροστά στην είσοδο της Παλιάς Εθνικής Βιβλιοθήκης. Ο αγώνας για αλήθεια και δικαιοσύνη συνεχίζεται, γιατί είναι αγώνας πολιτισμού και αξιοπρέπειας.

  • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΣΚΤ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΗΣ ΑΣΚΤ ΑΠΟ 26/2/2025

    ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΗΣ ΑΣΚΤ ΑΠΟ 26/2/2025

    Τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Διoικητικού Προσωπικού της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών εκφράζουν την ανησυχία τους και συντάσσονται με το γράμμα και πνεύμα  των ανακοινώσεων των συλλόγων ΕΔΙΠ, ΔΕΠ & Μεταπτυχιακών. Ανακοινώσεις που ακολούθησαν την έκτακτη ανακοίνωση της πρυτανικής ηγεσίας με θέμα το κλείσιμο των εγκαταστάσεων της ΑΣΚΤ επί της Πατησίων 42 και επί της οδού Πειραιώς, από την Τετάρτη 26/2/2025 έως το πρωί της Τρίτης 4/3/2025. Η απόφαση για το κλείσιμο της Σχολής στις 26/2/2025 πραγματοποιήθηκε μονομερώς και χωρίς προηγούμενη ενημέρωση.

    Η παραπάνω απόφαση, εκτός από τον αιφνιδιαστικό χαρακτήρα της και κυρίως το ατεκμηρίωτο περιεχόμενό της, επηρεάζει άμεσα την ομαλή λειτουργία του ιδρύματος και τις προγραμματισμένες ακαδημαϊκές δράσεις των μελών του.  Η γενική συνέλευση του φοιτητικού συλλόγου καθίσταται αδύνατη αλλά και διαταράσσεται η ομαλή διεξαγωγή των εκθέσεων Πτυχιακών Εργασιών & Μεταπτυχιακών Εργασιών του Τμήματος Εικαστικών Τεχνών.

    Ενωμένοι με τους υπόλοιπους συλλόγους της Σχολής μας αναμένουμε απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματα που έχουν ήδη τεθεί και συνεχίζουμε ενωμένοι ως ΑΣΚΤ στην πορεία μνήμης και δικαιοσύνης των θυμάτων των Τεμπών στις 28 Φεβρουαρίου 2025.

    Συναδελφικά,

    Τα μέλη του Δ.Σ. του Συλλόγου Διοικητικού Προσωπικού ΑΣΚΤ

    Δείτε και https://www.esos.gr/arthra/92224/erotimatika-apo-syllogo-melon-dep-tis-askt-gia-kleisimo-tis-sholis-mehri-tin-triti

  • Τέμπη-Ολοι και όλες στο Σύνταγμα, 28-2-2025

    Αγαπητοί συνάδελφοι, αγαπητά μέλη της Ακαδημαϊκής κοινότητας,

    με το σύνθημα «Μαζί στο βαγόνι για τη δικαιοσύνη, προορισμός η αλήθεια» είναι χρέος μας να είμαστε μαζί ενωμένοι σα Σχολή την ημέρα της συγκέντρωσης μνήμης και δικαιοσύνης για τα Τέμπη. Κοινή απαίτηση όλων παραμένει η πλήρης διαλεύκανση των αιτίων της τραγωδίας και η απόδοση ευθυνών, όπου ανήκουν, όσο ψηλά και αν βρίσκονται. Την Παρασκευή 28 Φλεβάρη ενώνουμε τη φωνή μας, οι σύλλογοι της ΑΣΚΤ με σημείο συνάντησης την είσοδο της Παλαιάς Εθνικής Βιβλιοθήκης και ώρα 10:00-10:30, ώστε να συμμετάσχουμε στη συγκέντρωση που θα γίνει στις 11 το πρωί στο Σύνταγμα.

  • Εκδημία διδάσκοντος

    Ο Σύλλογος Διοικητικού Προσωπικού της ΑΣΚΤ εκφράζει τη θλίψη του για την εκδημία του κ. Γιάννη Σταμούλη, διδάσκοντα στους τομείς ζωγραφικής και χαρακτικής. Τα συλλυπητήρια μας στους οικείους του. Η σχετική ανακοίνωση της σχολής εδώ.